vineri, 27 ianuarie 2012

Miniaturi de ianuarie

Inspirata de un schimb artistic, initiat pe Milliande Art Community, am incercat sa fac niste miniaturi textile, un fel de ATC-uri mai mici, avand dimensiuni de 5cmx7cm si cu un alt fel de embellishment. Pe un fundal de matase albastra am suprapus tot felul de elemente (fire de angelina, panglici, hartie metalizata, margele, painted vliesofix) si am adaugat, cu masina de cusut, niste cusaturi decorative in stilul "free motion". Totul a fost apoi fixat pe un carton.

Si iata ce a iesit:


Un comentariu:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...