vineri, 3 februarie 2012

Valentine Day Swap

Mi-a placut ideea sa particip la un schimb de ATC-uri de Valentine Day, pe Milliande Art Community.
Si ce putea sa fie mai frumos decat sa fac niste ATC (Art Trading Card) cu inimioare, asa ca mi-am propus sa realizez ceva...romantic. Si iata ce a iesit! Pe un fundal de matase pictata de mine, am "desenat" cu masina de cusut si cu fir metalic, conturul unei inimioare, pe care apoi l-am impodobit cu cusaturi "free motion", angelina si margele.

Acest ATC a ajuns la Charlene in SUA


iar acesta la Rose, tot in SUA


La randul meu, am primit niste ATC-uri, tot din Statele Unite
Acesta, de la Charlene

 si acesta, de la Rose

Multumesc! Thank you, ladies!

4 comentarii:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...