vineri, 7 decembrie 2012

Expozitie mixed media

Biblioteca Nationala din Bucuresti gazduieste o expozitie foarte interesanta, cu lucrari facute in tehnici mixte, pe tema portretului. Este pentru prima data cand vad noul local al Bibliotecii Nationale, deschis in acest an si am ramas impresionata de aceasta constructie ultramoderna. Biblioteca se afla pe Bd. Unirii, vis a vis de cladirea impresionanta a Tribunalului Bucuresti.
Mai jos este o imagine cu Bd. Unirii, in stanga este cladirea bibliotecii iar in fundal se poate vedea Palatul Parlamentului Romaniei. Din pacate a fost o zi cetoasa de decembrie.



Lucrarile din expozitie au fost realizate de studenti, masteranzi sau absolventi de la Universitatea Nationala de Arte din Bucuresti indrumati de profesoara Daniela Frumuseanu. Am putut sa regasesc nume deja cunoscute mie, Anca Higiu si Alexandra Neacsu, pe care le-am cunoscut la expozitia din vara de la sala Brancusi. Dar am admirat si alte lucrari, semnate de  Alexandra Buduru, Andreea Stancalie, Diana Ghencea, Cristian Menghesi sau Carmen Emanuela Popa, care mi-au placut tare mult.

Iata cateva imagini, aici o vedere generala

 Carmen Emanuela Popa


Anca Higiu
 Alexandra Neacsu

Andreea Stancalie




Mai multe fotografii puteti vedea aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...