luni, 4 februarie 2013

Avalon, soluvlies sau solufleece...


Avalon, Soluvlies sau Solufleece sunt denumiri comerciale pentru un material hidrosolubil foarte versatil. El se prezinta sub forma unei folii semitransparente, de consistenta destul de flexibila. Poate fi folosit in tehnicile textile ca stabilizator sau suport atunci cand se cos materiale mai speciale si dificil de cusut (dantela, tricot, matase, fire, catifea, etc.). In arta textila este utilizat si pentru a realiza compozitii sau texturi imbogatite cu diferite elemente decorative. Dupa coasere, folia hidrosolubila se dizolva in apa si dispare.
Eu am experimentat avalonul in ideea de a crea niste suprafete texturate pentru carduri textile. Am asezat intre doua folii de avalon diferite bucati de textil, fire etc., am facut apoi niste cusaturi normale la masina de cusut, dupa care prin spalare am indepartat avalonul.

Avalon, Soluvlies or Solufleece are names for a very versatile water-soluble material. He presents himself as a semi-transparent film with a very flexible consistency. In textile techniques are used as a stabilizer or support for special materials more difficult sewing (lace, knit, silk, yarn, velvet, and so on). It is used to make compositions and textures enriched with different decorative elements. After sewing, water-soluble film is dissolved in water and disappears.

I experienced Avalon in the idea of ​​creating some textured surfaces for textile cards. I sat between two sheets of Avalon various pieces of fabric, yarn and so on, then I did some sewing normal stitching, then I removed Avalon by washing.





 Aici am creat o "dantela", cusuta cu free motion intr-un spatiu decupat, de forma unei inimioare. M-a inspirat  Linda Matthew, o artista textila din SUA pe care o admir mult.  Este nevoie de multa atentie pentru ca sa se suprapuna cat mai multe "ochiuri". In caz contrar, toata munca se poate...desira.



4 comentarii:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...