miercuri, 6 februarie 2013

Coaching...


Ce este coaching-ul, mai ales pentru arta textila? Coaching...in romaneste ar insemna indrumare, antrenare, conducerea cuiva spre ceva concret. Din site-urile americane am aflat ca, atunci cand pe o lucrare textila cosi un fir decorativ sau un snur pentru a realiza din asta o anume figura sau un desen, se zice ca faci coaching. Dar asta am aflat-o mult mai tarziu, dupa ce am folosit deja aceasta tehnica...fara sa stiu!! De cele mai multe ori intuitia sau inspiratia ne invata sa ne gasim tehnicile sau metodele cele mai adecvate pentru a face ceea ce vrem sau ne imaginam.
Prima data am folosit coaching-ul la realizarea unor carduri textile. La expozitia de patchwork si arta textila organizata la Craiova in 2010 de grupul Peticelul Romanesc, am cunoscut-o pe Petra. Petra ne-a daruit tuturor participantelor niste panglici minunate. Folosind astfel de panglici, am facut pentru inceput un card textil, care a ajuns la Petra si careia ii multumesc tare mult pentru ele. Am creat apoi si alte carduri la care am folosit pentru background aceste panglici. Insa mai voiam sa aplic ceva...si am aplicat niste fire prin coasere manuala ca sa realizez un anume desen...adica coaching. Dar la astfel de lucrare nu utilizezi numai o singura tehnica, desigur...am mai facut niste cusaturi free motion cu masina de cusut, am adaugat niste margele, putina pictura, applique si altele...

What is coaching, especially for textile art? Coaching ... in Romanian it means guidance, training, lead someone to something concrete.
First time I used coaching to achieve some textile cards. At Patchwork and Textile Art exhibition organized in Craiova in 2010, by the Romanian Patch group , I met Petra. Petra gave all the participants some wonderful ribbons. Using these ribbons, I made ​​a fabric card that went to Petra.Thank you very much Petra  for these ribbons. I created the other cards using ribbons. But I also wanted to apply something ... and I applied some threads by hand stitching to achieve a certain design ... that is coaching. But such work does not use only one technique, of course ... I did some free motion stitching with sewing machine, I added some beads, some painting, applique and more ...







Toate aceste carduri le-am daruit....

Apoi am aplicat aceeasi tehnica si la niste ATC-uri. In centrul acestor ATC-uri este aplicat un patratel textil, vopsit de mine cu o tehnica despre care voi vorbi altadata. Pe patratel am aplicat niste cusaturi free motion ca sa evidentiez patternul. La urma am adaugat firele si niste margelute. Imi place tare mult ce a iesit.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...