miercuri, 26 februarie 2014

Valentin swap


Azi am primit din Statele Unite o surpriza foarte placuta de la Grace Stanford. In februarie, am participat la un schimb artistic de Valentin Day in The Art Colony si Grace era partenera care urma sa-mi trimita un card asa cum eu am trimis unul lui Mary Margaret.
Azi a ajuns la mine cardul trimis de Grace, dar surpriza a fost si mai mare cand Mary Margaret m-a anuntat ca a primit cardul meu.
Grace lucreaza intr-un mod foarte delicat, cu un pen micrometric, cu care face niste desene foarte delicate, pe care le umple cu culoare.
Multumesc Grace!

  
Today I received from the United States a very pleasant surprise from Grace Stanford. In February, I participated in an artistic exchange Valentine's Day in The Art Colony and Grace was the partner who would send me a card as I sent one to Mary Margaret.
Today got the card sent by Grace, but the surprise was even greater when Mary Margaret announces she received my card.
Grace works in a very delicate, with a micrometer pen with which she makes some very delicate drawings that fill them with color.

Thank you, Grace! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...