sâmbătă, 6 decembrie 2014

Azi, din nou monoprinting...


Aceste lucrari le-am facut acum cateva saptamani, dar am mai intervenit asupra lor si cine stie (?) poate mai incerc ceva "modificari". Sunt monoprinturi cu acrilice facute pe hartie. Le-am realizat folosind o placa de gelatina facuta de mine. Am lucrat prin imprimari succesive, in mai multe straturi pe aceeasi hartie, apoi am intervenit cu alte mijloace pentru a definitiva imaginea creata. A fost a doua mea incercare de a lucra cu o placa de gelatina, care intre timp s-a degradat "chimic" adica s-a stricat pentru ca probabil exista un mic secret in reteta placii...pe care trebuie sa-l descopar.
Poate o intreb pe Beth...

These works I made a few weeks ago, but I intervened to them and who knows ? Maybe I'll try some "changes" again. They are monoprintings with acrylic on paper. I've done it using a gelatin plate, made by me. I worked through successive printing in several layers on the same paper, then I intervened with other techniques to complete the created image. It was my second attempt to work with a gelatin plate, which meanwhile has deteriorated "chemicaly", that is probably deteriorated because there is a secret recipe... which I must discover it. Maybe I'll ask Beth ...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...