luni, 5 iunie 2017

Experimente mixed media


Ieri si alaltaieri am fost foarte muncitoare. Mi-am facut din balcon un mic atelier si am pictat toata ziua, cu culori acrilice. Pana acum nu am facut un tablou propriu zis cu acrilice, doar le-am folosit ca sa completez culorile materialelor textile, cand aveam nevoie de asta. De data asta chiar am realizat o lucrare de la A la Z. Dar pentru mine inseamna tot experimente, pentru ca am incercat niste tehnici noi...Experimente, le numesc pe toate, pentru ca nu ma repet, mereu vreau sa fac altceva. 
Am lucrat un tablou pe panza #1 (18cmx24cm) la care am folosit in background folie de aluminiu si gesso, doua lucrari #2 si #3 pe suport de hartie cu suprapunere de straturi de vopsea si unul cu colaj de hartie, #4. Am incercat sa vad cum se lucreaza pe diferite medii si sa castig niste experienta.

De fapt, am vrut sa ma pregatesc, acasa, pentru cursul de mixed media, de maine, de la ART&Hobby. Am invatat singura, de pe internet, dupa principiul "daca vrei, poti". De fapt, aceste lucruri ar trebui sa le invat la curs, dar nu vreau sa pierd timp, acolo, cu tot felul de incercari. Nici nu cred ca va fi suficient timp ca sa invat atatea lucruri. Mai am doua sedinte de o ora si jumatate fiecare, in care trebuie sa-mi termin lucrarea, care este inca neinceputa!!... Cursul inseamna pentru mine mai mult un stimul. Si dupa cum se vede, m-a stimulat!!!
Iata rezultatele....
#1



Imi place tare mult ce am facut aici!



#2
arata ca un patchwork, asa a iesit!

#3...
am facut un background (fond) apoi am trasat cu mana libera un desen si l-am umplut cu culori.

#4
colaj din hartie, lipita pe un suport- hartie de acuarela, pictat apoi, in mai multe straturi.
  

3 comentarii:

  1. Wow, You really jumped in with both feet. I love the work you have done. I like them all but #3 looks so happy it makes me smile. I also love the patchwork looking one (#2). They are all so wonderful. I am looking forward to seeing more of your class work.

    RăspundețiȘtergere
  2. Très joli !!! Je les trouve tous très réussi, avec peut être une préférence pour le n° 2.

    RăspundețiȘtergere
  3. Love what you "played" Carmina !!!
    Warm greetings

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...