sâmbătă, 8 iulie 2017

Licenta & master la UNARTE

 

La galeria Orizont poate fi vazuta, pana in 20 iulie, expozitia de absolvire a studentilor (licenta si master) de la Facultatea de Arte Decorative din cadrul Universitatii Nationale de Arte din Bucuresti.
Eu am am fost acolo in 5 iulie, exact in ziua cand acestia sustineau examenul de absolvire. Am facut, in liniste, niste fotografii in timp ce studentul isi prezenta lucrarile in fata unei comisii de profesori.
Cele mai multe lucrari, prezentate in aceasta galerie, au fost din domeniul sticlei, ceramicii, metalului dar si cateva de arta textila, imprimerie.









M-au impresionat in mod deosebit lucrarile din sticla semnate de Maria Mancianu Bogatu...







Un comentariu:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...