sâmbătă, 5 august 2017

Caldura mare....


Cateva zile nu am avut conexiune la intenet din cauza unei defectiuni locale. Abia joi, 3 august, s-a rezolvat. In plus, de luni s-a instalat din nou canicula in Romania, e foarte, foarte cald...se pare ca va mai tine o saptamana cu temperaturi peste 35 de grade. Saptamana asta a fost una tare complicata, cu multe intamplari, dar cu toate acestea, am reusit sa pictez si sa desenez cate ceva.

"Siluete in rosu"-Tehnici combinate, acrilic, hartie, creioane gel....

Tot din seria de siluete, inca nu are un nume...
 Am incercat sa desenez niste portrete, in creion, folosind ca model niste poze din reviste. Nu stiu cat de reusite sunt dar mie imi plac...



Va multumesc pentru vizita...

Un comentariu:

  1. First of all, your sketches are amazing. Pencil sketches of people are very difficult and you've done a great job. Outstanding. I also like your mixed media work. I really like your use of newspaper in the first one and the second one has the unifying shape of the cruciform (T)That unifies the entire piece. I think that is the best one.
    You are really gaining skill!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...