marți, 15 august 2017

Lucrarea noua...cu siluete


Azi e zi de sarbatoare, "Sf. Maria". Dupa doua saptamani de canicula, e o zi placuta, cu temperatura rezonabila in jur de 30 grade. 
Am avut chef de pictat si am facut o lucrare in acrilic, de dimensiune A3. Desi nu am avut intentia sa fac siluete, pana la urma, compozitia pe care am realizat-o in mod spontan m-a condus la asta. Am lucrat pe masa, deci pe orizontala dar privind lucrarea asezata vertical, am constatat ca anumite parti din compozitie imi sugereaza niste....siluete. Asa ca am conturat si realizat doua siluete rosii. Dar tot uitandu-ma mai atent la lucrare, am vazut ca se contura si a treia silueta, asa ca am mai adaugat una.
Iata ce a iesit....mie imi place tare mult.




2 comentarii:

  1. This is really VERY good and I think you are finding your artistic voice. I do love your silhouette work and your use of colors. This is really really good.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...