vineri, 1 septembrie 2017

Calatorind...


29 august - am plecat intr-o excursie, in Ucraina si Republica Moldova, cu agentia de turism Omnia. In prima zi am mers pe traseul Bucuresti-Buzau-Bacau-Suceava iar seara am ajuns la Cernauti.

La Suceava, am vizitat Cetatea Sucevei, apoi am luat masa la un restaurant. Cetatea Sucevei, a fost construită la sfârşitul secolului al XIV-lea în apropierea oraşului medieval Suceava si a fost principala reședință a domnilor Moldovei timp de aproape 200 de ani. Astăzi este un monument istoric de nivel naţional
  https://muzeulbucovinei.ro/cetatea-de-scaun-a-sucevei/

Cetatea Sucevei - zidurile exterioare

Cetatea Sucevei - in interiorul cetatii

Cetatea Moldovei - am surprins niste tineri casatoriti....La noi, a aparut obiceiul ca tinerii casatoriti sa-si faca fotografii de nunta in astfel de locuri, cu valoare istorica si culturala !!!




Inainte de a se insera, am ajuns la manastirea Putna. Mi-a facut placere sa revad aceste locuri pe care le-am vizitat si anul trecut. Am revazut muzeul manastirii si am indraznit sa fac si niste poze acolo...
Alte locuri vazute: chilia lui Danil Sihastrul si bisericuta de lemn Dragos Voda, pe care le-am vazut din mersul masinii, pentru ca era deja prea tarziu ca sa le mai vizitam.

Manastirea Putna





Manastire Putna - interiorul bisericii

Biserica Manastirii Putna - Mormantul lui Stefan cel Mare  
Biserica manastirii Putna - mormantul Mariei de Mangop



Acoperanantul de mormant (tapiserie) al Mariei Mangop, a doua sotie (1772-1477) a lui Stefan cel Mare. Maria de Mangop a fost moștenitoarea pe linie directă a familiei lui Demetrios Paleologos Gavras, întemeietorul principatului bizantin din Crimeea. https://ro.wikipedia.org/wiki/Maria_de_Mangop





Un comentariu:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...