joi, 4 ianuarie 2018

Galeria Orizont - Expozitia "Cald/Rece"


Desi a fost vernisata anul trecut, in 8 decembrie la Galeria Orizont, abia azi am ajuns sa vad aceasta expozitie. Am tinut mult sa vad lucrarile pictorului Lucian Cioata, pentru ca am remarcat o lucrare a domniei sale, expusa la Salonul de Pictura Bucuresti de la Caminul Artei, din noiembrie 2017, si mi-a placut tare mult. De data aceasta, la galeria Orizont sunt expuse mai multe lucrari de mari dimensiuni, realizate cu tehnica sa originala, fantastic de interesanta, prin care sunt suprapuse straturi de culoare, transparente. Atat culorile cat si compozitiile, rezultate din utilizarea acestei tehnici, realizeaza imagini dimamice si surprinzatoare. Imi plac culorile tari, calde si reci, folosite cu mult curaj, pline de forta si optimism.
Alaturi de Lucian Cioata, in aceasta expozitie, Maria Cioata, fiica sa, expune ceramica.  Se realizeaza o asociere spatiala foarte interesanta de lucrari - ceramica si pictura - lucrarile ceramice modulare completand si echilibrand spatiul plin de vitalitate si culoare.











Un comentariu:

  1. What an interesting exhibit. I would have loved to have seen this up close. Thanks for sharing

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...